onsdag 27. august 2014

Det går da framover....

Hei og hå!!

Jepp...
Jeg lovde jo å titte innom idag....
Og enda er det god margin....

Så hva har vi gjort idag da...

Jo...
Fortsatt med byggingen av Linus sitt rom...
Jeg har begynt å sparkle...
Så kjedelig og vanskelig....
Men jeg tar tiden til hjelp...
Tilslutt blir det vel bra...
Gleder meg til å male...
Det er mye mer moro...


Litt bilder på framgangen...
Linus får rommet i det gamle kjøkkenet...
Var litt redd det skulle bli rart med vegg og dør der borte i gangen...
Men jeg synes det ble til det bedre...




Og Andreas river....

Ser at objektivet har "croppet" mye....
Ikke bare det at vi bor i ett gammelt hus med skjeve vegger altså...

Som dere kan se...
Det går framover...
Det hvite gulvet er også kommet på plass....
Fint!!

Nu...
Senga...
...Lena...



1 kommentar: