onsdag 9. juli 2014

Sommerens Første Store Begivenhet

Heeeeiaaaa!!

Nå har jeg kommet til hektene etter helgens store overraskelse...

Ikke var jo vi i Sollefteå på fredag...
Det visste jo alle forutenom Anita...
Anita... brura som vi lura!!!
Vi fikk kanonvær til turen som var planlagt...
Strålende sol og kjempevarmt...
28 grader er ikke til å tulle med...

Uansett....
Når Anitas sjokk la seg...
tok vi på tur...
Jeg hadde planlagt å gå samme tur som Trine og jeg gikk for to år siden...
Åselidalen- Lurfjellhytta- Børvatnet...
Turen ble så fin...
Jeg lar MOBILbildene tale for seg...

















En sååå fin tur med ett fantastisk følge....
Kunne ikke blitt bedre etter min mening...
jo...
faktisk...
Om alle klegg hadde dratt til BLOKSBERG!!!!!

....Nu....
Ta vare på såre føtter og solbrente lår...(?)....
Og begynne å se fram mot neste begivenhet i sommer...
Bryllupet til Anita og Jan Tore...

...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar