torsdag 17. juli 2014

Som vanlig....

er jeg på etterskudd med blogging....
Men sånn blir det med varmerekord som 
ble etterfulgt av en laaaaang bilreise hjem.....
Dere vet jo...
Midt på sommeren....
Campingvogner og bobiler så langt øyet ser...
Da er det bare å pent føye seg inn i den endeløse bilrekken... 
som knapt beveger seg framover....
Ja..
Såå får vi ikke glemme det evinnelige trafikkarbeidet som alltid finner 
sted midt i travleste sommeren... Sukk...

Meeen...
Omsider hjemme....
Og jeg har hatt ett par rolige dager med utpakking og vasking...
og jeg har vært flink og tatt tak i den stoooore brevhaugen som ventet på meg...
Sykt mye på knappe to uker...
Jaja...

Har noen bilder fra den sommervarme Saltstraumen....
Mange og varme dager har vi hatt...
Nice...






Og gutta boys hadde veldig kul....
Mora... hmmm... mindre kul....








Som sagt...
Varmt...
 og nøden setter fantasien i sving....






Moro var det å komme hjem og finne ganske mange jordbær som var spiseklare i åkern....
Må ut imorgen og luke.... 
ugresset får IKKE ta over mitt lille mesterverk....

Nu...
Sommer med Ernst på Tv4 Play...
Love it!!

....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar