tirsdag 22. juli 2014

Shades of grey....

Heeeeiiiiaaa!!!

Nåh...
Nu er jeg alldeles for dårlig på å oppdatere bloggen...

Men...
Det er jo så varmt om dagene...
Og jeg er helt kaputt når kvelden kommer....
Men nå begynner jeg å bli vant med varmen...
Drikker masse vann... og det hjelper godt på...
ellers bruker jeg å bli så svimmel og trøtt etter kort tid i sola...


Satt i stuen her en kveld...
tittet meg rundt...
og merket en felles nevner....

Shades of Grey...





Tror jeg liker grått....
og hvitt og råååsa
Fint...



Imorgen kveld da tenker jeg ta kameraet med ut i åkern....
Gleder meg til Andreas kommer hjem....
Da blir det premierepotet til middag...
Jippi!!

...Lena...
PS
Nu blir det New Girl...
Hilarious serie på Netflix...

1 kommentar:

  1. Ja herregud så varmt. Hett. Ingen luft. Jag dör. Men himmel vilken sommar!!

    Tycker också om dom färgerna tillsammans. Ska köpa en roooosa matta i höst. Men jag gillar ju grönt också. En del rosa och gröna nyanser är snyggt att matcha. Ja just ja, turkos finns ju också...

    Potatisen var underbart god!! Kändes lyxigt!

    Kram!

    SvarSlett