søndag 22. juni 2014

Ett lite hei igjen...

Heisann...

Jeg fortsetter å pakke ut og sortere våre evinnelige banankartonger....
det tar jo aldri slutt...

Nå skal alt opp av kartongene...
og jeg skal bestemme....
hva vi sparer...
skal vi ha loppis...
hva kaster vi...

Skal bli godt når vi har fått alt vårt inn i huset...
har masse greier i svigers kjeller...
sukk...
men snart er jeg der...

Akkurat nå er det kjøkkenkartongene som er under lupen...
så står alle babyleker på tur....

Kaos!




Masse greier å finne en plass til...
Men det går nu framover...

Samtidig har Andreas kommet hjem...
og guess what...
Han river...
Nå har han forflyttet seg til det gamle kjøkkenet...
som skal bli Linus rom...
Det går da framover i vårt kaos...
Puh!

Kanskje jeg skal ta litt bilder underveis...
Er vel artig å følge med...

Nu...
snoke i kjøkkenskapene...
er det no godt der...
...Lena...

2 kommentarer:

  1. Oj oj det händer grejer!! :)

    Vad ska man göra med leksakerna.. Har jättesvårt för att ge bort dom eller kasta...

    Om du ska ha en loppis kommer jag och köper! :))

    Kram!

    SvarSlett
    Svar
    1. Javisst, det hender greier!! Så artig!
      Nei, det meste av lekene beholder jeg, er jo solide saker. Og kjempefine enda.
      Tja, vi får se om det blir loppis, om det blir nok jeg skramler ihop....
      Klem!!

      Slett