mandag 7. april 2014

Uka som gikk....

Hello!!
Haha... ja... uka som gikk...
fort...

Selv om den gikk fort så har jeg tatt ett fåtall bilder...
og det var jo bra...
Da har jeg jo noe å vise fram...

Så...
Hva har jeg gjort...
egentlig ikke så mye...
så kanskje litt rart at uka gikk fort...

En roadtrip tok jeg og min gode venninne...
retning Lycksele...
for shopping og lunsj....
Jisses... 
det var koselig...
det må vi gjøre oftere...


Fotograf: Min gode venninne....


Ellers så fant jeg litt ulike bilder i kameraet...
sånn helt uten felles nevner....






Og så over til det store prosjektet....
Jeg har nemlig begynt å male gulvet i stua...
Det skal bli hvitt...
Tjohoo...
Tømte hele rommet... selv... puh... igår...
Og idag har jeg mala andre strøk...
Det blir bra... tillslut...
spesiellt fornøyd kommer jeg til å bli når jeg får bort de stygge skyggelistene i taket...
Hvorfor finnes de egentlig...
Grusomme...
Så blir det bra når alt blir nymala... blir så mye freshere...
Halleluja!!




Som jeg skrev på instagram...
er baksiden av medaljen... at vi får leve lenge med kaos...
5 døgn med herdningstid...
lenge... 
Og kanskje at jeg får vaske mer enn før...
det kanskje er bra...
for det var ikke rent i stua...

Nu...
Tilbake til å se på at malingen tørker....
Spennende...

Tjingtjing!
....Lena....

1 kommentar:

  1. Åh jaaa klart vi far igen!! En toppendag!!

    Men du, så snyggt golvet kommer att bli. Du är ju bäst, helt klart ;)) Så roligt att få se när det är klart. Hoppas det går bra att måla. Jag vill måla i sovrummet. Har tänkt på det länge men ja, du vet det tar tid med allt.

    Vi ses!

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett