torsdag 24. april 2014

PåskeSpam....

Heeeeeiiiiiii!!!!

Hvordan har dere det... min trofaste skare med blogglesere....
merkelig at jeg har noen i det hele tatt....

Jepp...
dere leste rett...
dette blir et påskespaminnlegg....

Vi har hatt en veldig fin påske... til tross for dårlig vær i starten...
hatt Norgebesøk og greier...


Vi varmet opp påskefeelingen her nede i Villis...
Andreas og kompis dro igang en fiskekonkurranse....
i vårt nabolag...

Vårt kjære besøk ble veldig overrasket over størrelsen på fisken....



Se... en kjempetorsk!!!
Så...
etter fiskekonkurransen var ferdig og diverse ærender var unnagjort...
så satte vi nesen mot Kittelfjäll....
Der fulgte det dager med dårlig vær....
Men...
Det stoppet ikke denne turlystne gjengen...
Ut på tur....
Alltid sur...
eller hvordan var det...
aldri sur... just ja...





Som de staute nordmenn vi er...
så stilte visse av oss veldig forberedt på allskens vær....
Dette ble jo suverent....
Just ja... og en halvtullete svenske også...





Ja...
Så opplevde vi drama også...
Full fyr i ene pistmaskinen...
Catskien tok fyr da den var på tur til toppstugan med folk som var fonduesugne....
Jisses... så det brann....
Heldigvis var det ikke noen som kom til skade...




Såååå
Kom sola med beskjed....
Sååå deilig....










Som innflyttet norsk...
så lo jeg lenge når svenskene her pratet om å dra til fjells....
Fjell?? Hvilke fjell sa jeg....
Trodde liksom at det bare var denne granskogen man oftest forbinder Sverige med...
Akk...
jeg tok feil....
Meeen... de norske er jo selvfølgelig i en klasse for seg....







Ja...
så må man jo sjekke instagram...
midt i skogen på scooteren....
Hihi...

Og mat må man ha...
i mengder...
Gikk mange klämmackor....
Nomnom...





Sånn...
Der var jeg ferdigspammet...
Om Påska 2014...

Lengter allerede til neste...

....Lena...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar