søndag 23. mars 2014

Velkommen til Granbergsbacken....

Heihei!!

Ja...
Altså vi er jo kommet hjem igjen etter vår snartur til Norge...
Gikk fort fram og tilbake...

Og Andreas har dratt sin vei til båten som han nå skal jobbe på....
Han skvulper rundt i den engelske kanal...
Far far away....

Og han dro fra meg.... forlot meg med ansvaret for driften av slalombakken i helgen...
Jisses...

Meeenn...
Det har da gått bra...
La liftvakten Lena ta dere med på en rundtur....




Her er liftbua...
Som de så lett plasserte meg i...
den overnervøse Lena...
Brrr...

Utsikt fra bua....





Og her er framkomstfarkosten....
Legg merke til at man må dra igang motoren....
Puh!!



Kan skryte av at det faktisk var endel folk i bakken...
I allefall på lørdag....
Søndagen var roligere...

Her ser dere hvordan man skal oppføre seg i bakken....











Og opp igjen for n`te gang....
Og igjen sto jeg....
Uten ski for en gang skyld!!

Jepp...
Det var hva vi har gjort denne helgen....
Ellers har vi slappa av...
Og nu er det ferdig HayDaya for min del....
Tar altfor mye tid...
er jo helt hekta...

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar