søndag 30. mars 2014

Ugnspannkaka....

Hei Søndag....
Hei sommeren!!

Har dere husket å endre til sommertid....?
Ja... nå går det mot sommer... men...
det er da lenge igjen...
spesielt lenge kjennes det når man ser all snø ute i hagen...
Og når man ser alle instagrambilder av folk 
som sitter ute og soler i nesten grønne hager....

Meen...
de kan ikke gå på ski sånn som vi....
Hihi!

På fredag så prøvde jeg meg på noe nytt...
nemlig den svenske klassikeren...
ugnspannkaka...
meget skeptisk var jeg....
men lat som jeg er...
så hørtes det veldig greit ut å slippe og stå der å steike tynne pannkaker....
så jeg skred til verks....
Googla litt og kom fram til denne som så fristende ut...
(trykk på "denne" så kommer oppskriften frem)




Ja...
og med nyrørte tyttebær til så var dette riktig så gøtt...
Kommer garantert til å lage ugnspannkaka flere ganger....
Forresten... jeg brukte bacon i stedet for flesk....
ble veldig bra...

Og hva ungene syntes....
Theodor.... tommel opp...
Linus.... tommel ned...
Jaja...

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar