mandag 24. mars 2014

En trofast venn....



Min kjære kaffekopp...
Se så slitt den har blitt....
Mange timer har vi hengt ilag...
Jeg og kaffen....

Idag så skjer det ikke mye her i vårt hus...
Jeg har luftet støvsugeren og det er vel det jeg har gjort...
Tar det rolig og tanker inspirasjon fra ukeblader....
Tenker også på at det er på tide med noen personlige mål...
Jeg må ha det...
ellers blir det bare surr i hverdagen...
og nå for tiden er det litt for mye surr til at jeg trives....

Så dagen idag går med til å tenke på hva jeg synes er viktig og hvordan jeg skal ta meg dit....

Hva synes dere er viktig i hverdagen....

Hit me!!

....Lena....

1 kommentar:

  1. Ja du min kära vän.. Vad tycker jag är viktigt i vardagen.. Det är väl bland annat att jag vill känna meningsfullhet. Vet inte vad det heter på norska men du kanske förstår vad jag menar ändå. Känna mig nöjd och inte sökande. Men känna nyfikenhet och inspiration. Du vet, både sommarvind och lagom dos storm.

    Nej. Vi måste träffas och diskutera detta. Tycker om att prata med dig och det är alltför länge sedan.

    Kram ♥

    SvarSlett